Shop Mobile More Submit  Join Login
Dance Dance by SilverMercury Dance Dance by SilverMercury
Grainier than a beach, sorry :<
Anyways I'm super excited for this rave tonight.
I finally got my smiley piercing <3 I loves it soooo
Add a Comment:
 
:iconvindictivekitty:
VindictiveKitty Featured By Owner Nov 7, 2010  Hobbyist
You're really cute! The green looks nice in this. :)
Reply
:iconsilvermercury:
SilverMercury Featured By Owner Nov 7, 2010  Student General Artist
Thank you sooo much!
Reply
:iconladork621:
LaDork621 Featured By Owner Nov 7, 2010
Cute pictures C:
Reply
:iconsilvermercury:
SilverMercury Featured By Owner Nov 7, 2010  Student General Artist
Thank youuu
Reply
:iconpetruva1991:
petruva1991 Featured By Owner Oct 10, 2010  Hobbyist General Artist
zdfjs;fjakjsdljfasdl SMILEY PIERCING!! @__@ I miss mine so much!
Reply
:iconsilvermercury:
SilverMercury Featured By Owner Oct 10, 2010  Student General Artist
Awwwwwwwwwwwww, you had one!? O:
Why'd you take it out?
Reply
:iconpetruva1991:
petruva1991 Featured By Owner Oct 28, 2010  Hobbyist General Artist
YESSS! I had to take it out because it was making my gumms recede D=
Reply
:iconsilvermercury:
SilverMercury Featured By Owner Oct 29, 2010  Student General Artist
Hey me too :[ I put a barbell in instead cause I have a little notch where it receded where the ring rested on my gum all the time. So I guess it's for only special occasions. It's still fun to play with with my tongue though.
Reply
:iconpetruva1991:
petruva1991 Featured By Owner Oct 30, 2010  Hobbyist General Artist
yeah lol mine closed right away.. Im thinking of getting it done agqain and putting a tygon barbell in :)
Reply
:iconxscenecupcakex:
xSceneCupcakex Featured By Owner Oct 3, 2010
Greengasm!
I love the colors!
I say that far too much hah.
Reply
:iconsilvermercury:
SilverMercury Featured By Owner Oct 3, 2010  Student General Artist
hahaha thanks so much :D<3
Reply
:iconxscenecupcakex:
xSceneCupcakex Featured By Owner Oct 5, 2010
Welcome welcome! :D
Reply
:iconalleby:
Alleby Featured By Owner Oct 2, 2010  Hobbyist General Artist
your bed fits your clothes!!! ><
Reply
:iconsilvermercury:
SilverMercury Featured By Owner Oct 3, 2010  Student General Artist
hahaha aw yeahh xD
Reply
:iconchibichibirobo:
ChibiChibiRobo Featured By Owner Oct 2, 2010
you kill me.
I you're so pretty (:
Reply
:iconsilvermercury:
SilverMercury Featured By Owner Oct 2, 2010  Student General Artist
Awwwwwwwww<33 you are too sweet dawling.
Reply
:iconpandamore:
Pandamore Featured By Owner Oct 2, 2010  Student Traditional Artist
Very nice, what is a smiley piercing? o.o'
Reply
:iconsilvermercury:
SilverMercury Featured By Owner Oct 2, 2010  Student General Artist
It's when they pierce the frenulum in your mouth, or that little piece of skin connecting your lip to your gum (:
<33
Reply
:iconpandamore:
Pandamore Featured By Owner Oct 2, 2010  Student Traditional Artist
Oohh does that rub your gum though? doesn't that hurt?
Reply
:iconsilvermercury:
SilverMercury Featured By Owner Oct 2, 2010  Student General Artist
Yeah I can't have it forever because it'll eventually deteriorate my gums ): but for now it's <3
It doesn't hurt at all, even getting it pierced was virtually painless. It's just an odd feeling cause you have something wedged up there ahaha
Reply
:iconpandamore:
Pandamore Featured By Owner Oct 3, 2010  Student Traditional Artist
Oh mkay
Well a picture will immortalize it ^^
Yeah I think that would bother me, I dont' even like to have food/gum up there.
As long as you enjoy it though :]
Reply
:iconrachel-laughoutloud:
rachel-laughoutloud Featured By Owner Oct 2, 2010  Hobbyist Photographer
I love it, the colors are sooo cool.
Reply
:iconsilvermercury:
SilverMercury Featured By Owner Oct 2, 2010  Student General Artist
Thanks so much!
Reply
:iconrachel-laughoutloud:
rachel-laughoutloud Featured By Owner Oct 2, 2010  Hobbyist Photographer
oh absolutely. :3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 2, 2010
Image Size
4.2 MB
Resolution
3801×2963
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
915
Favourites
35 (who?)
Comments
24

Camera Data

Make
NIKON CORPORATION
Model
NIKON D80
Shutter Speed
10/600 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
35 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Oct 2, 2010, 12:26:38 AM
Software
Adobe Photoshop CS3 Windows
×